Ons gezin

Ons gezin

maandag 1 februari 2016

Jarig in een trainingsbroek

Toen een week of 7 geleden duidelijk werd dat de jaarlijkse club dag van onze korfbalvereniging gehouden zou gaan worden op 30 januari baalde ik wel een beetje.
Het is voor onze kinderen namelijk een super leuke evenement maar tevens ook de verjaardag van onze jongste prinses.
Toen ik er voorzichtig met haar oversprak zei ze gelijk dan verplaatsen we mijn verjaardag maar gewoon want ik ben die dag in de Jager.
Eigenlijk begreep ik het wel, maar of de mensen in onze omgeving die keuze zouden begrijpen was nog maar de vraag.
Toch stuurde ik uit eindelijk uitnodigingen via whatsapp dat we haar verjaardag op 29 januari zouden vieren.
Ook zorgde ik er voor dat ze deze dag alvast mocht trakteren in haar klas, zo had ze toch wel het gevoel dat ze een beetje jarig was.

Vol verwachting zat ze vrijdagavond klaar, om haar feestje te vieren.
We hebben dit keer voor een andere taart gekozen, ze wilde heel graag zo'n mooi taart van marsepein, het toeval wil dat ik een nichtje heb die deze prachtig kan maken.
Bob kwam, werd bezichtigt en uiteindelijk opgegeten.
Heerlijk vonden wij het en we genoten er met zijn alle van.
Prinses werd heerlijk verwend met allerlei leuke cadeautjes en viel voor het eerst sinds 3 maanden in haar eigen bed in slaap.
De volgende ochtend riep de wekker ons vroeg, er moest op de vroege morgen natuurlijk wel gezongen worden en heerlijk een gezamenlijk ontbijtje gegeten worden.
Zo kwam het dat wij om 7 uur in de ochtend met elkaar al op het ouderlijk bed zaten op prinsen te verwennen met haar fel begeerde cadeau.


We togen naar de sporthal waar onze jarige jet eerst een wedstrijdje speelde, daarna nam ze vele felicitatie's in ontvangst om vervolgens heerlijk toe gezongen te worden door haar team cq vriendinnen.
Uit eindelijk vierde ze haar feestje nog eens heerlijk verder onder het genot van een warme douche.
Intussen genoten we op de tribune van een super leuke wedstrijd die oudste dochter speelde met haar team.
Wat een mooie overwinning werd er binnen gehaald door tegen de koploper te winnen.
Prinses was uit eindelijk schoon en kwam aangelopen, in haar fel roze gekleurde shirt met trainingsbroek.
Nu weten degene die mij in reallife kennen dat ik en trainings/joggingsbroeken echt geen goede combinatie zijn.
Prinses daar in tegen zag het wel zitten, heerlijk deze kleding aan op je eigen verjaardag!
Zo geschiede en liep ze als een tweeling met een van haar beste vriendinnetjes de gehele dag in neonroze de sporthal rond, genietend van haar dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten