Ons gezin

Ons gezin

zaterdag 26 april 2014

Koningsdag



Koningsdag 2014

Gisteren was heftig, vooralsnog de heftigste dag van 2014, een mix van emotie maakte zich meester van mij.
Ik ben niet zo goed in uiten van emotie's
Het liefst zonder ik me af, even alleen met mijn gevoel.
Maar zo werkt het niet altijd, je valt na afloop terug in de werkelijkheid.
Je haalt de kinderen, doet weer boodschappen en kookt eten.
S'avonds was ik compleet uitgeput.

Vanmorgen voelde ik me echter nog steeds leeg, deels zal dit te maken hebben met mijn verkoudheid.
Ik hoest enorm en twijfel of er geen ontsteking zit te broeden in mijn longen.
Als het niet minder wordt dan eerst maar naar de huisarts komende maandag.

Waardoor het kwam weet ik niet precies, maar vandaag kom ik me nog niet in het feestgedruis begeven.
Emotie,vermoeidheid,niet fit zijn het zal er ongetwijfeld allemaal mee te maken hebben.
Even ben ik naar de stad gegaan met oma en dochter maar ik was blij dat ik weer thuis was.

Manlief had in tussen met onze jongste telg de optocht mee gelopen, onze eigen koningin

Samen hebben we friet gegeten en vanavond de finale bekeken van Sterren Springen
Iedereen slaapt inmiddels, behalve ik.
Even alles laten bezinken, een lekker glaasje wijn en een toastje erbij een fijne afsluiting van onze koningsdag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten