Ons gezin

Ons gezin

vrijdag 14 juni 2013

Keuze's maken is moeilijk.

Sinds ik de definitieve diagnose hoorde van mijn orthopeed wordt de pijn in mijn heup met de week erger.
Waar ik eerst redelijk profijt had van de buprenorfine en de arcoxia is het nu maar werkzaam meer voor een paar uurtjes.
In die paar uurtjes moet ik dan alles plannen omdat het de rest van de dag eigenlijk onmogelijk is geworden.
Mijn lichaam is aan het opgeven, die geeft heel duidelijk aan dat er iets moet gebeuren maar mijn hoofd heeft daar nog moeite mee.
Maak ik de nu de keuze dat ik geopereed wil worden dan betekent het dat ik wordt  geholpen rondom de zomervakantie.
Dan zouden we niet naar de camping kunnen en zit ik 6 lange weken aan huis gebonden met 3 kinderen.
Ik weet het niet, ik weet werkelijk waar niet wat ik moet kiezen.
Het heeft allebei zijn voordelen maar zeer zeker ook nadelen.

Toch neigt mijn gevoel naar niet meer wachten, de rek is eruit.................

Vanavond probeerde ik wat te ontspannen, de pijn even los te laten en heerlijk naar wat muziek te luisteren.

Ik luisterde onder andere naar een van de nieuwere opwekkingsliederen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten