Ons gezin

Ons gezin

dinsdag 23 april 2013

Blogstile

Al bijna een jaar verzuim ik om te schrijven, aan de ene kant heb ik geen zin om te schrijven want het leven kabbelt mee op de golven van de deining.
Aan de andere kant is er ook geen schrijfinspiratie en wil ik niet mee doen de saaie blogs.

Inmiddels gebeuren er toch wel weer dingen in huize M,
Roos gaat als een speer met lezen en leest alles wat los en vast zit.
Het wordt hoog tijd dat ze naar groep 3 gaat want de verveling slaat toe op de kleutergroep.
Linde heet de citoperiode afgerond met een score die bij haar past.
Nog een paar maanden dan maakt ze de overstap naar het voortgezet onderwijs en mag ze haar geluk gaan beproeven in de th brugklas.
Als ze nu ook nog eens gaat beseffen dat leren best leuk is dan zit er absoluut een kans in om naar de havo te gaan.
Thijn is jarig geweest en wordt een echte tiener in zijn doen en laten, hij wil zijn mening laten tellen en zal die mening dan ook geven.
Soms met een leuke kwinkslag en soms op een manier waarvan ik nog niet zo goed weet hoe ik er mee moet gaan.

Voor nu laat ik het hierbij, ik probeer het bloggen weer op te gaan pakken.
Schijfsels genoeg die denk ik interresant zijn want een haken is nog steeds mijn verslaving en een nieuwe heup op je 37ste is ook best een aardigheidje om te weten hoe dat afloopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten