Ons gezin

Ons gezin

zondag 11 maart 2018

Nieuw leven in blazen

Na mijn laatste blog, is er een hoop gebeurd
Teveel om op te noemen maar enkele dingen wil ik er wel uitlichten, ik sloot mijn laatste blog af met een onverwachts overlijden in onze omgeving.
Verdrietig genoeg is in het gezin van mijn schoonzus nog een zus en een broer overleden, wat een onbeschrijfelijk verdriet dragen ze met hun mee.
Het is niet te begrijpen dat er 6 kinderen uit een gezin hun moeder al zijn voor gegaan.
Ik hoop en bid voor hun allemaal dat ze de kracht en moed krijgen om dit te dragen.

In ons eigen gezin gaat het redelijk goed, ik ben redelijk goed de winter door gekomen maar kijk reikhalzend uit naar de lente en de zomer.
Ik weet sinds de vorst van vorige week heel zeker dat ik meer een warmte mens ben dan een kou.

De kinderen doen het prima, onze oudste gaat examen doen, onze middelste zit in het derde jaar.
wat gaat de tijd snel en wat is het prachtig om te zien dat ze steeds meer ontwikkelen als prachtige mensen.
De jongste is een heerlijk meisje, nu nog in groep 7.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten